2011-11-11

Love I

Så då vare fredag igen och hittills har man hunnit vara i skolan där man varit på matten, eng och sv. Nu har man en sak borta från axlarna, danska provet. Undra hur det gick? I alla fall så fick vi sluta efter det och bussade hem vid 12. Hemma har jag tagit det lugnt innan man for med en annan buss till dollars/coop med Jasse. Mikkis drog ner till Älvsbyn (om jag kommer ihåg rätt). Så henne ser man inte fören på måndag igen. Har för en stund kommit hem och ska strax äta. Kvällens planer är att dra ner till Jasse och kolla film eller nått. Skippar läxorna idag, o tar det istället imon och på söndag. :P

Igår så har jag klippt mig, farit och kollat efter prao plats med Jasse (blev djurmagasinet), sorterat tvätt och pluggat danska. 

Jah, nu ska jag ta och äta och kanske återkommer nån dag. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar