2011-11-07

Flyger i mitt rymdskepp...

Okej.. det gör jag inte.. men "jag" i berättelsen som jag skriver på i so gör det. Har kommit ganska långt med den. Alltså sitter och skriver på den nu. Hittade en jätte bra sida som hade en hel del fakta. Annars har jag idag varit i skolan. Nej och Ja, för det är kul att se alla igen men is inte med alla lektioner, läxor och prov.. Hellre lov! Idag så hade vi ingen So för vi var på en teater med massa andra 9:or. Den var väl ganska bra. Efter den for jag och Jasse å fika för bussen skulle gå först 40 minuter senare. Väl hemma har jag chillat, rastat hunden, varit till mamma och börjat med läxor som sagt.

Denna vecka har vi i prov och läxor: 
  • Danska prov 
  • Tyska glosor
  • So arbetet ska in
  • Läslogg... eller nått sånt. 
  • Hk läxa
Aa, en hel del. Men jag grejer det (hoppas jag) som alltid. Montro, om jag ska slänga i mig några mackor och ett glas oboy. Kanske tända ljus och läsa.. I alla fall så avrundar jag med en grym låt.. fast det är väl bara en av många. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar