2010-11-29

Skoldagen ovanligt lustig.. :P

Idag var en riktig flummig dag på skolan. XD En rolig skoldag. Först på tyskan kände jag mig konstig och skrattade en hel del.. sen i gupprummen. Sen under dan kommer jag på att jag har utvecklingsamtal, efter att jag har slutat. Så det var bara att ringa mamma och få dit henne halv 2. Det var ju så att jag hade inte tittat genom IUP-pärmen å så. Jag skulle ha den 10 min efter att vi slutat så jag gick lite tidigare från lektionen... :) Under dan så spelade vi kort på 8 pers. Det gick som det gick och jao.. den var helt enkelt rolig. =D

Nu på eftermiddagen har jag hunnit hjälpa mamma hämta lådor, skrivit läxan och ... det var allt. Heheh, dagen har gått otroligt fort..host...nej men allvarligt så känns det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar