2010-11-02

Härlig dag, inte sant?

Jippi Dippi nu har jag just varit på ridlektion. Vi hade fritt och jag red Fabbe. Fabbe är verkligen en fin häst. Det är inte ofta han går på våra lektioner. Det blev mycket voltarbete och galopp. På väg från stallet så kom jag på att tidigare idag hade jag funderat på om det var min mammas födelsedag och då skulle jag kolla körkortet. Så det gjorde jag och upptäckte att det var hennes födelsedag idag. Jag sa det och mamma hade inte själv kommit ihåg. Dotter som mamma: Lika glömska XD

Tidigare idag har jag gått på en lång promenad med Rocky. Det blev en sväng i skogen, genom kyrkogården och sen till konsum där pappa hämtade upp mig å Rocky. I samma veva for jag in på affären där jag köpte mig en Fanta Wildberries och en Marabou. Mums... sitter och äter den nu ;)

Imon ska jag tidigt fara till Mojje. Pysssla om han och fota en hel del. Sen efter två far jag nog hem med mamma. Steffi har ridlektion kl.13.00. Sen efter det blire väl att fa på stan med Jasse och Mikkis. Jaja nu ska jag ta min godis och dricka och pysa till tv för det är Desperate Housewives och sen The cove. C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar