2010-11-26

Kyla å snö vart du än tittar

Nejmen nu sitter man framför datan igen. Veckan har gått och nu äre helg :D Gissa om jag känner mig lite stressad. Igår hade vi prov på kemi och det gick som det gick. Sen kom en tjej från Texas och pratade med oss. Det var en lite roligare svenska lektion. Idag så fick vi på matten bestämma om vi skulle ha trä eller sy, å det blev efter ett svårt val sy. Det är ju så att vi fått en ny lärare och hon ville att dem som skulle ha sy skulle välja vad vi ville beställa o så. Men jag och Jasse ska börja sticka ;) Hade ju trä förra året och de var verkligen kul. Vi var inte många men det var det som var skönt. Men, men...sy lär väl också bli kul. Hoppas...

Idag har jag hela dan varit hemma och chillat. Veckan har jag bara pluggat och tänkte ta en lugn dag ida. Även fast jag har jätte lust att vara nån annanstans.. Vi är hos pappa helg och konstigt nog äre superkallt här. I alla rum. Men gissa om man har frusit och fortfarande gör. Fast elementen är på max....konstigt eller? Jag och min trocadero ska senare titta på film. Jag vet inte om jag ska ta en skräckis eller nått annat.. Jo, förresten har räknat mina pengar jag har i spargrisen = 301,5kr i en, fem kronor och en 50-öring! Man är en liten sparis.. :)

Jajaj nu ska jag spela lite, skriver väl mer i helg om jag hinner =P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar