2010-11-21

FunnY ^^

Det har varit en funny vecka. :D Umgåtts, ridit, skola å en massa. I fredags for jag till byn, där jag hjälpte mamma och moffa att stoppa upp lysslingor, sen hämtade vi upp Mikkis. Vi for på Dollars o Konsum. Sen bar det iväg mot mig då jag åt, packade och fixade till mig. Efter det hämtade vi upp Jasse, lämnade av packningen och for till stan. Där kollade vi på premiären för WC. Under tiden på stan han vi gå lite runt och fika. Resten av kvällen spenderade vi hos Jasse då vi skulle sova över. Det blev en hel del skrattande, pratande, spelande och sovande. På lördag var vi hos henne enda tills klockan 6 då vi drog till byn. Åkte hem efter tio nån gång. Idag har jag vaknat klockan halv åtta utan alarm...hm...undra vad jag vaknade av. Men jag somnade om i en timma, då mobilen sen ringde. Steg upp, fixade mig och sen for jag till kyrkan. Åkte dit med Sandra. Emma och Linnea var också där. Efter gudstjänsten fikade vi och jag åkte hem. Eftermiddagen blev att duscha, rensa burarna och sen kalas. Så nu efter allt så sitter jag med min trocadero och har just kommit hem från kalaset.



Ska väl snart dra hem för jag måste plugga. :( Men om man måste så måste man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar