2010-12-03

En lite lugnare dag...kanske

Ännu en dag med prov. I engelskan denna gång. Slut på prov äre inte. Nästa vecka har vi ett matte och ett no prov... Jippi.. :( Vi läste efter det upp våra noveller för sjuorna i grupp. Det gick som det gick, desamma med provet. Men livet slutar inte för det. Utan när jag kom hem så tog jag bara det lugnt och efter fem for jag med mamma till tjotti för att levera kakorna till alla. Det tog några timmar, alla ville ju prata. Lite kallt vare att sitta i bilen och vänta men när vi var typ klar så for vi till moffa. Han hade också beställt. Vi stannade där ett tag och sen förbi två hus innan man bar iväg hemåt.

Och nu sitter jag här.. Med hängande ögon och tanken att gå och sova. Men jag hade så stor lust att skriva så jag var ju tvungen. Jo förresten så fick man ju mvg på kemiprovet :D Nog är man ju stolt över sig själv.

Jajah ska väl ta och gå till sängs...strax :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar