2014-02-23

Klassfest och annat skoj

Festen var väl rätt så skoj. Nog för att man inte riktigt kunde släppa oss under hela kvällen så var de väl intressant och se åså dem andra. Dans, quiz, skratt osv. Sen åkte jag och jennifer hem till mig och vi satt å snacka innan tröttheten tog över o de var dags att sova. Dagen därpå var de nog tur att jag stoppade alarm för annars skulle jag nog aldrig vaknat upp. Har varit seg hela dagen och känt mig lite smått sjuk eller nått. Varit varm fast det varit svalt i rummen och förkyld like always. Dock gav man sig en kick i baken o spenderade tid i tvättstugan efter att hon for hem och sen läst i flera timmar framför ljusen och avslutade helgen perfekt. Börjat läsa på "De utvalda" och är igen fast i denna spännande berättelse. När jag tidigare sett den har jag bara passerat förbi och inte funnit den intressant. Men då för nån vecka sen fann jag ingen annan och tänkte att man får väl testläsa. I alla fall, som sagt, nog har de allt varit söndag, spenderat största delen i soffan. Även har jag under helgen smakat på den nya chokladen oreo marabou - gudomlig! 
Vill bara att denna vecka ska rusa iväg så man kan få lov och fara upp till mbgt. Blir ju trots allt en lugn vecka då man inte har några läxor och nån lektion försvinner + att man har ju alltid sovmorgon till 11.00 på måndagar.. heh ~ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar