2014-02-16

Är så trött på mig själv

Omringad av mina egna tankar har denna vecka vandrat vid sidan om stressen. Har haft problem med att komma ihåg vad jag haft i uppgift att göra fast jag funnit timmar till ro. De är som att jag varit lite i obalans dessa dagar. Tror att man haft en mini svacka. Inte nog med att vi gick på en kaotisk mässa för framtiden där jag inte blev något klokare, så finns privata problem åså. Försöker le mig igenom allt. Dock gjorde helgen de allt bättre/lättare. Började bra med att redovisningen gick smort och sen istället för att fira alla <3 - dagen själv firade jag med polare. Vi åt massa gött, flum, anime, spel och helt enkelt en trevlig dag. Sen senare nästa dag bussade vi med Emelie till Ale för att fira Jenna som fyller hela 18år! Å vi hade de jätte roligt. Fick träffa nya människor, äta tacos, spel m.m. Mot kvällen åkte jag och Emma tillbaka hem och jag sovde över igen. Idag har man tröttsamt spenderat tid i tvättstugan, städat, pratat med pappa, firat att vi fått guld i OS och kollat avsnitt av "Once upon a time". 

Sitter som vanligt med ljusen tända, trocca och..och orkar bara inte med mig själv längre. Blir tokig på tankarna ibland och föll igen i fällan. De är så förbannat jobbigt att vara dragen åt två håll konstant. Less.. Jag måste prata med någon. Jag vill hem. Jag vill hem till djuren, jasse, familj. Jag vill ha lov nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar