2013-11-08

Veckorna trippar fort bort


Under veckan har man hunnit komma in i rutinerna och skolaskola. Även ett pass med Frida på inpuls (så slut/skönt efteråt), firat att roliga redovisningen var över (fika & vandrat runt på stan med Jenna), umgåtts med Emma & Olli och idag råkade jag försova mig. Var så slutkörd igår att jag somnade som en stock utan att stoppat alarm. Så det var bara tur att Olli ringde på morgonen vid halv 8. Annars vem vet hur länge man hade försovit sig.. hojj.. I alla fall så kom jag tillslut till lektionen efter handlat frukost/lunch och tur är att vi bara har estest på morgonen. Har faktiskt köpt lunch oftare & oftare dessa dagar då det är mycket bekvämare att sitta i biblo med en bok i andra handen. Å vid 12 tiden sen var man på utvecklingssamtal med mamma och därefter fotokurs där vi fick gå hem o fota istället. 

Det gjorde jag och nu när mamma kommit ner blir det i helgen att inreda, packa & flytta in i läggan. Så otroligt glad! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar