2013-11-04

I'll never forget

Ett tag sen man skrev men har helt enkelt struntat i de. Haft fullt upp med annat. Lovet har varit otroligt roligt och inte alls som jag tänkt mig. Dock då en nackdel.. hann inte med allt jag velade. I alla fall så jag åkte med tåget upp på torsdagen- hälsade på alla m.m, dagen efteråt bilade jag ner till Luleå med Ollis föräldrar i några timmar. Vi skulle fixa med lägenheten- målat väggar, köpt saker, ätit smarrig frukost & massa gött, flummat & helt enkelt haft de trevligt. Var där från fredag-tisdag. Åkte med bussen upp och dagarna efter det hade man hemma mys, promenader, en titt förbi byn där man åt tacos med massa folk, for på fest hos mikkis (spårade lite.. -men var skitskoj, träffade på nytt såväl välkända ansikten).

Fredagen var som gått "förstörd", låg i typ 3 timmar i sängen kollandes på tv innan jag ides gå ut på en längre promenad med hundarna. Kunde inte följa med å lämna av margona, linnea & johan i Kiruna för då skulle jag nog spytt i bilen.. Fast jag och mamma hade fredagsmys med film & godis sen under kvällen. ^^ 
På lördagen fyllde mamma år och då fikades det, tittade på MAMA & på kvällen var jag med jasse & hampus. Där spelades det spel, deeptalk innan han kom, flum och utmaningar. Sista dagen på detta lov for vi ut på en sista promenad med hela drösen, busade med hundarna m.m & därefter var jag på tåget tillbaks. Tråkigt och härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar