2014-04-23

Paranoid.. ?

Untitled
Tillbaka. Fast åker igen på fredag. Inte länge man stannar här. Men å andra sidan är jag inte ledsen över det. Tycker de bara ska bli skönt med ett till lov. Snart maj med majbrasa! Igår åkte jag ju som sagt, med en nästan 1 timmas försenad buss, satt bredvid världens sötaste valp, tänkte och väl här hemma spenderades de första timmarna med att handla, snabbtvätta å kolla serier. Har äntligen börjat se "The Originals"- grymt bra! Är helt fast som med tvd. Inget mer över de vanliga hände väl den dagen och vaknade upp nästa morgon vid 5-6 tiden av någon konstig anledning. Undra om rutiner från förra veckan sitter i? Inte dumt men har ju varit ganska slut de sista dagarna. Skäms dock lite över att de bara är mitt ansikte som är brunt och inte halsen, att folk ska tro man är en liten fjortis som stoppar för brun foundation.. är jag paranoid? Om inte annat får jag väl ligga uppe på något berg, solandes min hals hahaha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar