2013-05-29

Shopping & bra väder

Ensam hemma och slutar inte njuta. Åh vad jag längtar till en egen lägenhet! Aja, hela denna vecka har haft riktigt bra väder och idag var inget undantag. Hade även lite längre sovmorgon. Men fan, om håkan kunde bestämma sig så skulle man haft en timma extra. Lite less på virriga lärare...ah.. sen så har man fått veta svenska np, läst, solat och spelat fotboll innan man bussade hemåt. Snabbt gjordes middag - sallad å baguetter & fixade till mig innan jag skulle iväg till stan å va med mikkis. Vi for å shoppade loss. Fast så mycket "shopping" blev det inte den här gången, fann bara ett par shorts å byxor. Dock var det två av grejerna jag verkligen velat ha. Så missnöjd är jag inte. Efter det for vi på coop och till kulturens hus där vi satt ute- njöt av solen å snackade om allt möjligt. Alltså en toppen dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar