2013-05-07

Pain in the back

Fyfan för träningsvärk. Har i ryggen och låren efter att joggat runt 5 km sträckan igår. Tänkte att det är kanske dags att tag itu med det om jag ska kunna jogga nått under milen. Joggade faktiskt en kvart fortare än på hösten. Så de var i alla fall värt det. Känns alltid lika skönt efteråt.

Så i helgen for jag hem - gjort det vanliga och far hem redan imorgon då vi har ett sorts minilov. Ledig till söndag, inte illa. Det kan bli så att jag är hemma enda till tisdag då jag fick ett glatt samtal idag. Fått sommarjobb i kommunen. Ska utsmycka stan osv. Så det skulle vara ett möte på måndag nästa vecka. Kommer bli awesome dock samtidig lite scary. 

Aja, man kan ju säga att de senaste dagarna har varit bra dagar. Nog för att det fortfarande är "vinter" i Gällivare så har det nästan blivit sommar här. Eller man kan ju säga att sommar har kommit. Bara några små fläckar snö lite varstans och idag var det 18 + i solen. Går redan runt i jeansjackan å myser  Läännggtarr så till sommarlovet som bara är om 4 veckor och 1 dag. 2012 var en av mina bästa år/sommar och hoppas denna blir lika bra om inte bättre. 
Bara ett urval av så många minnen från då men absolut bäst.
Men den kunde inte varit så bra om det inte vore för 
mina vänner och familj, tack för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar