2013-05-26

Övernattning med flum

Skratt, skräck och flum. Nog har jag haft skoj igår å idag. Som sagt for jag till jennifer och vi kom dit vid 9 tiden. Vi gjorde lite allt möjligt- kollade skräckfilm, drack te i nattljuset, skrattade åt våra övertrötta kommentarer, sov som stockar, tog ut hennes två gulliga marsvin, fotograferad i solskenet & lyssnade på fåglarna och tillslut kom timmen då jag, emma & emelie skjutsades in till stan. 

Å här hemma har man ringt till mamma (kan ju inte fira henne på morsdag här..så), sett på säsongpremiären av best ink och cyklat runt 5km sträckan. En lite seg & öm söndag. Har fått ont i ryggen efter den där milen men som tur är har man ledigt imon och kan ex. sola eller dega hela dagen om jag så vill. För en gångs skull klagar jag inte över att det är måndag imorgon. ^^ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar