2011-03-13

Skola -:( Lov - :)

Idag så äntligen for vi tidigt till Pauki, tjotti. Har hela lovet vela fa dit. Det var inte det varmaste men sol i alla fall. Körde skoter, grillade korv och fotade...å mycket mera.. :) LÄNGTAR till påsklovet! Jag har ju inte nån tillgång till skoter... inte när som helst :( Så varje gång jag kan så gasas det på.. Det är så kul ;D Syrran tycker jag kör galet...men inte tycker jag det. Hahahaha XD Men det var inte så kul uppe på toppen, det var så guppigt och stenar överallt som stack upp... Sista gången på länge som det körs skoter blir troligen imon :`( Inte skoj...

Orkar inte lägga in nå bilder idag, utan göre nån gång i veckan. Annars så har väl lovet varit super :) Bläää, skola imon..har INGEN lust alls att gå dit. Menmen ska väl ta och äta lite och sen ta mig an sovningen ;) Ögonen hänger....gäääsp.. gonatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar