2011-03-20

Helgen är redan slut

Sen uppdatering, men har inte haft tid eller ork. I helgen har det varit marknad. For hela helgen dit. På fredagen direkt med bussen efter skolan med Evve, Jasse, Emma & Mikkis. Vi vandrade runt och jag köpte en väska och godis på dollars *. Sen for vi, utom Emma, till Jasse och kollade film, jag och Mikkis sovde över och på lördagen for bara jag och Jasse till marknaden. Där mötte vi Evve. Då köptes det sockar, leggings och en munk. Senare den dagen var vi hos Evve och hade en lite spa. Idag blev det lite kaos på morgonen och jah det slutade med att jag och Jasse igen gick på marknaden. Då köpte jag en t-shirt och en till munk. Är nöjd med köpen. Har inte gjort nått annat speciellt idag, bara tagit det chill. ;D Snart hoppar jag i duschen. Jao...det var väl allt så - Hejs :)
* Vi for på dollars, där vi även testade några glasögon :)

Evelina - ger en najsig pose ;P

Mikkis - lika glad som alltid (;

Jasmine -insektsögon ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar