2011-03-27

Drömmar och längtan


Ni är BÄST! <3
Söndag...redan... Kan inte helger vara längre. Vad jag längtar till sommarlovet, mer än vanligt. :) Men är less på vinter. Då äre två saker jag verkligen vill ha - mobilen & sommar! ;D Dagen har varit rätt så chill. Först till kyrkan, gudstjänst, med Evve. På eftermiddagen for jag, mamma och hundarna på en promenad. De var ju herrlich väder ute. Sen så har jag bara läst lite och tagit itu med svenskan. Vet nu vad jag ska skriva om i artikeln...fast inte hur.. :/ Men det kommer jag väl snart på.. ^^ Annars äre väl inte nå mer som har hänt eller kommer.. förutom skolan imon :( Inte för att det är så hemskt men hellre lov :) Jajaj, hejs till sen. C=





Alltid lika kul att fylla år x)


Några bilder från sommaren av många :DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar