2013-06-03

Skoj brännbollspicknick

For hem i helgen och har- promenerat/badat med hundarna, hjälpt mamma i trädgården, haft svårt att sova, umgåtts med jasse å vi bland annat gick till stan, varit på ärenden, brottats med mygg, tagit det lugnt i några dagar m.m. Fick ett smakprov av sommarlovet. För trodde inte att det skulle vara lika varmt & grönt där som här. Så blev lite förvånade när jag kom dit. Men klagar så klart inte. 
 Har fått lite färg & äntligen kan man gå klädd i sommarkläder 

 Lill bubblan hittade hö säcken :3 







Så vad har hänt idag. Jah, till att börja med så försov jag mig. Missade hela nk lektionen + på det hela så började det eng. lektionen tidigare så även halva den. Men det verkade inte göra nått för marie så ah.. sen hål på ca 3 tim. Å under det åt man lunch- chicken nuggets och hittade mig en ny bok att läsa på biblioteket. På film fick vi se det sista filmerna vi gjort och prata betyg. (Lilla smarta jag tog på mig mysbyxor, svart t-shirt & min längre jeans jacka då det regnade när jag for.. men det sprack upp & blev jätte varmt under förmiddagen) - Så vi drog iväg å köpte en läsk under filmlektionen. Å det var det värt. 
Var tvungen sen att fara hem å byta om innan jag var med mikkis på stan. Vi for snabbt runt på affärer och sen hamnade vi på condis å fika. Efter det promenerade jag till hälsans hus där våran klass skulle ha "brännbollspicknick". Hade jätte roligt och de som inte kom missade verkligen nått. Aja, dags att fixa sig inför läggsdags. Än har man inte fått sommarlov ^^ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar