2010-07-25

Skönt bad

Skönt var det efter att har tagit ett bad och haft på mig en ansiktsmask. För nån timma sen har man sett på film med syrran och mumsat i sig en Marabou.
---

Tänk att snart börjar man skolan. Då går man redan sitt tredje år på Malmens Friskola. Det känns inte som att det gått så fort. Snart är man ju vuxen, hahah kanske inte vuxen men... Vad tiden har gått fort. Tänk när man sprang och lekte. Ingenting spelade någon roll, man hade bara kul. Man var barn. Nog för att på sätt och vis fortfarande är det, men man springer inte runt och leker i leran precis. Jag tänkte på en sak eller jag tänker på mycket. En sak som jag har funderat på mycket. Kärleken. Finns det verkligen riktig kärlek. Finns "drömprinsen" därute. Apropå det så jag har drömt en hel del konstiga drömmar på senaste. En var ganska hemsk. En liten pojke som jag gick hand med sprang ut på vägen på bergmansgatan. Just som jag skulle fatta tag om han for en bil förbi mig och jah resten klurar ni nog ut. Huj den var inte trevlig. =( Suck...tillbaks till skolan. Jag har inte så stor lust att börja skolan. Vill bara ha sommarlov åren om. Men gonatt ska nog ta och läsa en bok nu. =D

Jo förresten detta är dagens låt : standing where you left me - erik hassle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar