2010-07-27

Igår o Idag

Igår blev det att vara med Jasse. Efter att vi varit hos henne for vi upp till mig och jag åt. När vi har varit ett tag hos mig så for vi ner till Julia o Alia. Hade kul som vanligt. Cyklade hem efter 1 nån gång. Idag har man tagit det lungt och vaknade först kvart i 1. Mamma undrade om vi skulle hjälpa till och laga maten så det gjorde jag och syrran. Men först åkte vi till Konsum och handlade det vi behövde. Middagen blev special köttfärs med spagetti + sallad. Har just kommit hem efter att jag har cyklat och Steffi joggat runt i området i en halv timma. Det var ganska ansträngande. Puuh... Men i alla fall så ska man väl läsa som vanligt innan man lägger sig. Idag ska jag nog lägga mig lite tidigare än igår. Ska lägga upp bilder från kameran imon. Så lite bilder lär nog läggas upp. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar