2010-10-24

Vilken ---

--- helg! ;D Har hunnit med en hel del. På fredag red jag Mojje på kurs och det gick jätte bra. Sen gick jag direkt till stallet för att byta om och hämta övernattnings sakerna. Det var som sagt övernattning på stallet. Var med Julia och Alia. Det var väl rätt så skojigt. Vi for till Julia för att hämta linser (hon bor vid system bolaget) och vi tog bussen en bit tillbaka. Var uppe till halv 5 och steg upp vid 8. Väl hemma vare bara att fixa till sig och packa för man jag skulle till Tjotti. Fast då fick jag veta att jag var tvungen att vara hundvakt så vi for först vid 5 till Mikkis. Jag och Jasse har sovit över. Som alltid har vi haft kul och vi hyrde klubbis, spelade kort och såklart skrattade vi en hel del.


Hm...kan ju skriva lite om skoldagarna. Vi har haft tema-vecka. Temat "företag". I min grupp vare: Alia, Sara, Ronja. Vi hette TMP - Träning Miljö Pengar och våran produkt var träningsmarskiner och ett kort som tar upp el. Du stoppar in kortet i cykeln och börjar träna. Kortet laddas upp (el alltså) och då kan du använda den till ditt hushåll. I gymmet tar kommunen 50% av elen som du tränar och använder det till gatulyktor, skolor m.m. På torsdagen hade vi redovisning och van ett pris (kommer inte ihåg var det hette) på 800kr som vi skulle dela på. Väldig skojig vecka har det varit. Skriver bara lite sammanfattat :) Nått mer... jo, på fredag var vi lediga.

Vinter - den kalla årstiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar